Popis
Rám vyrobený hollow-core technologií z nejkvalitnějšího karbonu. Moderní geometrie reaguje na požadavky dnešního závodního nasazení v EWS - stabilní i obratná a je laděná pro každou velikost zvlášť, ať už měříte 152cm nebo 205cm. Velikost "S" není pouhou zcvrklou variantou "XL". Každá velikost má svou délku zadní stavby od 43,1cm velikost u S po 44,5cm na velikosti XL v "Low" pozici Flip Chipu. Každá z velikostí je také přesně dimenzovaná i stran materiálu. Pevnost, tuhost, pružnost rámu velikosti S není stejná jako u rámu XL, kde je logický předpoklad jiného dynamického namáhání. Do všech velikostí se vejde bidon. Zmiňovaný Flip Chip je jednoduchý otočný díl v horním čepu zavěšení, který umožňuje efektivně a rychle upravit geometrii pro preferovaný jízdní styl nebo trať. Otočením Flip chipu z "High" na "Low" se sníží výška středu z 355,8mm na 350mm a sedlová trubka se napřímí o 0,6°. 165mm DW-link Firebidra vychází ze sjezových kol, je připraven pro pružinové i vzduchové tlumiče a perfektně spolupracuje se 170mm předního zdvihu.   DW-link je úžasně citlivý na všechny podněty přicházející od terénu, ale zároveň velmi netečný k tahu řetězu, proto je tak efektivní při silovém šlapání, kdy se nepropadá do tlumiče. Polopaticky a zjednodušeně napsáno - do tlumiče jde to, co přichází odspodu od kol, nikoliv to co přichází od shora od vašeho těla. Přes veškerou sjezdovou kapacitu skvěle naladěného 165mm DW-linku, má Firebird stále na mysli i potřebu dostat se na vrchol kopce a stoupá mnohdy lépe, než jiná kola s řádově nižšími zdvihy. Pro správné vyvážení Firebirda byl tlumič umístěn vertikálně, čímž vznikl kompaktnější design i prostor pro bidon.   Materiál: karbon  Zdvih: 165mm zadní / 170mm přední (vzadu DW-link)  Tlumič: vzduchový / pružinový  Možnost Live Valve: Ano  Hlavové složení: tapered  Zadní osa: Super Boost Plus 157mm  Kliky: kompatibilní se standardem Super Boost Plus 157mm  Sedlovka: 31,6mm, vnitřní vedení   Firebird je kompatibilní s 29" , 27,5" i MX (mullet) osazením kol. Rámem projdou 29"x2,6" nebo 27,5"x2,8". Podílí se na tom i rozměr zadní osy standardu Super Boost Plus. Ten umožňuje zkloubit jinak velmi těžko zkloubitelné: 29” kolo, 165mm zdvihu, správnou délku zadní stavby, tuhost,  správnou řetězovou linku, místo pro jezdcovi paty při šlapání a to vše designově čistě.   Vidlice Fox Performance 38 29", Grip - 170mm   Tlumič Fox Performance Float X   Ráfky DT Swiss M1900   Náboje DT Swiss 370   Přední plášť Maxxis Assegai 29” x 2. 5”, EXO+, TR, WT, 3C, MAXXTERRA   Zadní plášť Maxxis Assegai 29” x 2. 5”, EXO+, TR, WT, 3C, MAXXTERRA   Brzdy Sram Code R, 4-Pístek   Kotouče Sram Centerline 6-šroub,  203mm   Kliky Sram GX Eagle, 32T   Přehazovačka Sram AXS Pod Controller   Řadič Sram GX Eagle Transmission   Kazeta Sram GX 1275 Eagle Transmission, 10-52T   Řetěz Sram GX Eagle Transmission   Gripy Phoenix Factory Lock-On   Řídítka Phoenix Team Low Rise Aluminum, 800mm   Představec Phoenix Team Enduro/Trail   Hlavové složení Pivot Precision    Sedlovka SDG Tellis (S - 150mm), Fox Transfer Performance Elite (M/L - 175mm), E13 Vario (XL - 180-210mm)   Sedlo Phoenix WTB Volt Race.

Parametry

velikost s

Značka Pivot