Popis
Čtvrtá verze modelu Ripley stále využívá osvědčeného systému odpružení DW-link, nicméně už na dvou vahadlech, nikoli na excentrickém čepu jako u generace předchozí. Připomíná tak svého staršího brášku Ripmo, ze kterého Ripley vychází. Ripley kombinuje moderní geometrii, tuhý a zároveň lehký karbonový rám (2250g včetně tlumiče) - to vše ve 120mm nejefektivněji využitého zdvihu na trhu. Dlouhý přední trojúhelník, položený hlavový úhel a krátká zadní stavba Vám dává dostatečný pocit jistoty při objevování nových trailů, zatímco postavený sedlový úhel a krátký offset vidlice dělají z Ripleyho snadně manévrovatelnou raketu v technických výjezdech.   Ripley V4S - Co ve skutečnosti znamená přídomek S? Nejen 2 nová krásná zbarvení, ale i inovovanou zadní stavbu (S jako Swingram), která po vzoru modelu Exie využívá univerzální patku přehazovačky z dílny Sramu (Sram UDH). Řetězová linka se nám posunula dál od středu kola - konkrétně z 52mm na 55mm, což zvýší celkovou tuhost řetězové vzpěry. Díky posunutí řetězové linky můžeme použít převodník s 36ti zuby, respektive 34mi zuby u oválných převodníků. Inovací prošel i ochranný prvek řetězové vzpěry, který eliminuje nepříjemné mlácení řetězu o rám. Vylepšením prošlo i uložení čepů zadní stavby, což prodlouží už tak dlouhý servisní interval, na který jsme u Ibisu zvyklý.   Technické parametry Zdvihy 130/120mm 31,6mm průměr sedlové trubky 66,5° úhel hlavové trubky  Boost standart (148x12mm + 110x15mm) Závitové středové složení Vnitřní vedení kabeláže Semi-integrované hlavové složení ISCG 05 standart pro montáž vodítka/bashguardu Průchodnost plášťů až 2,6"  Váha rámu s tlumičem pouhých 2250g.

Parametry

velikost m

Značka Ibis